♥Rakkaat♥

= ~ Kolme nukkea ~ Dal ~ Pullip ~ Taeyang ~ =

ページ

フォロワー

2013年2月23日土曜日

Blueberry eyes (2/?)

 Draamatarinalle surullista jatkoa.^^
Höpsötykset loppuun. :)


*tehdä* ajatella , puhua , Painottaa
A: *herää*

A: Nah,ompa täällä tunkkaista..

A:  Mi-minä..Mi-nun silmiini sattuu..

B: Heräsit vihdoin,olen odottanut jo kauan..

A: Paljonko kello on?
B:  Yhdeksän,miten niin?

A: Ei mitään..
Pitää kiirehtiä,nyt pelataan aikaa!

B: En ole varma mikä häntä risoo tälläkertaa..

B: Mutta minua huolestuttaa..
B: Hei,odota!

B: *pukee*

B: Mihin hän meni..

B: Tuolla hän on!
A: Seurasit minua?

B: A-alive..S-sinun silmäsi..

A: ...?

B: Ne loistavat,oikeasti,ne loistavat..!

A: Ei..ei..EI!
A: Tätä minä pelkäsinkin..


A: M-minä en näe..


B: *tarttuu toisen hartioista* Mitä,älä viitsi.Kyllä kaikki on ihan hyvin!

A: Kumpa olisikin...
B: *itkee hysteerisesti*
A: Bijou...
                                                                                ~
                                                              Ja kyllä,Alive näkee vaistoillaan,mutta paljon huomnommin.


                                       
Alive sai siis uudet chipsit :3 ,nämä :

Ne eivät näy kovin hyvin kamerallani,mut tilattiin netistä ihan mulle tarkotettu järkkäri,Nikonin.(olisin tahtonu Olympuksen mut maksoi niin paljon )

Mielipide yliksestä kommenteissa! :33

1 件のコメント:

  1. Noi chipsit on NIIIIIN ihanat ♥

    ö w ö onnea järkkäristä~

    ja hieno tarina ö w ö ja hienoja kuvia ♥

    BIIJJOOUU~

    返信削除