♥Rakkaat♥

= ~ Kolme nukkea ~ Dal ~ Pullip ~ Taeyang ~ =

ページ

フォロワー

2013年6月16日日曜日

~



Laitathan musiikin soimaan? o u o
~ Picfic ~ 

Hyvää iltaa kaikki lukijat!
''Otin itseäni niskasta kiinni,ja raahauduin ruskettumisen pelossa ulos.En sitten kuitenkaan saanut onnistuneita kuvia,joten palasin sisälle.Kuvasin seuraavan Picficin ihan huvikseen,koska se oli niin lyhyt ja nopea tehdä.
Mutta nyt,jatketaan suoraan kuvatarinaan!''
~Tälläkertaa kokeilin erilaista kirjoitustapaa kuvateksteihin.Kertokaahan kommenteissa mielipidettä!~






Laitathan musiikin soimaan? o u o


*Lapsen naurua*

''Seuraa minua,seuraa minua!''

Minto nojasi vaaleaa seinää vasten,tuijottaen tyhjyyten.

''Missä minä olen?''Tyttö huokaisi hiljaa,silmäillen valkoista ympäristöä.

Minto katsahti jalkoihinsa. ''Kaipaan Bijouta.Hänen hellää hymyään ja heleää ääntä.''                                   
Minton mieleen painautui muistikuva hymyilevästä Bijousta.

''Hei..Oliko tuo tuossa äsken..?''Minto kysyi itseltään,kohottaen kätensä esineeseen.

*Nostaa esineen syliinsä*

''Olen nähnyt tämän ennenkin..''Minto muisteli.
''Ei voi olla totta..''

*Kuiskaa* ..Tämä on Johnin miekka..''Minto älähti hiljaa.



''Ei kai hän vain..

...

Ole kuollut?''

3 件のコメント:

  1. ooh jännää. Tiedän rusketuksen pelon ja olen uhamnnut sitä, tosin hävisin 50 suojakertoimen kanssakin ja nyt miulla on tummemmat kädet :D heh

    minto vilauttelee! okeimoi
    hieno tarina ^^
    hehhe miul oli joskus paha addiktio varsiki tohon kappaleeseen :D (ja muihin dark mikuihin)
    päriC C: eiku

    返信削除
  2. mie tein hirari hirarista tänään coverin mun V3:mella :D se on tuolla http://www.youtube.com/watch?v=lLLi_4hVRAo jos kiinnostaa xD. Tosi ihania kuvia♥

    返信削除
  3. Oih,Ihana! :33

    Ja kiitos :)

    返信削除