♥Rakkaat♥

= ~ Kolme nukkea ~ Dal ~ Pullip ~ Taeyang ~ =

ページ

フォロワー

2013年5月4日土曜日

Picfic// Kuollut [1/?]

B: Mitä väärää minä olen tehnyt..
B: Miksi juuri Minton piti kärsiä..


B: Onko tällä kaikella jokin syy..
B : *Pyyhkii kyyneliä*

B: Minun on selvitettävä pari asiaa.
*BRUM BRUM*

*Kaasuttaa*



Myöhemmin päivällä



B: *Naurahtaa*Tämän on oltava vitsi,

B: Niin hieno ihminen kuin Minto,ei ansaitse tälläistä hautaa.

B: Tämä on häpeällistä.

..Hyvin häpeällistä..


B: Minun on irroitettava tuo.
?: Bijou!

B: Ei.

B: Ei.Sinä et saa tulla pyhälle maalle,sinä senkin..tappaja.
Sinä tapoit Minton!

J: Hmph..Miten voit todistaa sen?

B: Minto oli sinun luonasi,eikö vain.

J: Niin.

..Mutta sitten hä karkasi,ja kun lähdin perään..löysin hänet kuolleena.

B: Tässä on jotain mätää..



B: Voitko luvata minulle,ettet tappanut Mintoa?

J: Usko pois,miksi valehtelisin.B: Sinähän valehtelet aina.

J: Anna minulle mahdollisuus..
..Bijou.



Sellaista :)

Sitten vielä kaksi mahtavaa ajoneuvoa :

Bijoun Kukkaisteho
Ja..


Johnin Tuliterä



2 件のコメント:

  1. nauroin vaikka ei ois kai pitänny

    > u < mutta teksti on pientä ja sokea ystäväisesi ei näe... :D
    KUKKAUSTEHHOOO~

    返信削除
  2. ....O-O mä oon nyt kyl ihan pihal...

    返信削除