♥Rakkaat♥

= ~ Kolme nukkea ~ Dal ~ Pullip ~ Taeyang ~ =

ページ

フォロワー

2013年5月18日土曜日

Picfic//Epänormaali

Kuvien laatu kuoli

// Jos joku ei muista kuka on Julia,niin käykää katsomassa nukkesivut,kiitos! :) //
 ~
Ukkonen jylisee tummalla taivaalla.
On vain kaksi henkilöä..
heränneinä unistaan..

B: Nukuttaako sinua,Julia?
B: Minua ainakin.
J: Oletko lopullisesti pimahtanut?Minä en aijo ystävystyä kanssasi!
J: Odotappa vain,kun pääsen uuteen kehoon.
B: ...
B: Miksi vihaat minua niin?
Onko sille tarkoitus?
J: No..
J:  Tavallaan.


B: Minua alkaa jo hieman ärsyttää käytöksesi,Julia.
B: Mikset voisi vain luvata käsi sydämmellä,että et vainoaisi minua.
J: ''Olen todella pahoillani.'' Tuo kuullostaa aivan liian kiltiltä.
B: Miten niin?

J : Koska olen niin epänormaali.
B: Älä viitsi..Sinä olet aivan normaali ihminen.Omaa typeryyttäsi siirryit samaan kehoon kanssani.

Menen sisälle.

1 件のコメント:

  1. : o jännää~

    ja mikkää laatuuollu >:c just ihana laatu jota kadehtii me perunan omistajat

    Oot kyl kehittyny ihanasti pikku mursuni näissä > u <

    返信削除