♥Rakkaat♥

= ~ Kolme nukkea ~ Dal ~ Pullip ~ Taeyang ~ =

ページ

フォロワー

2013年3月9日土曜日

hole in my head (1/?)


**Olen ollut taas puolikipeänä ja salaa kävin kiellettyä ulkona kuvaamassa teille ekan KT järkkärillä <3 **

Minto :

''Olin ollut kävelemässä ulkona,kun huomasin jääneeni kiinni hankeen.Yritin nousta pinnalle,mutta aloin vajota yhä alemmas ja alemmas.Sitten en nähnyt enää mitään.''





M: *avaa silmänsä* mm..missä olen..?
?: Turvassa.

M: Umh..tuota..

?: Löysin sinut hangesta.Oletko okei?

M: Ei hätää,olen kunnossa.Mutta miksi olt köyttänyt minut?

?: Anteeksi,ajattlein että saattaisit reagoida hieman villimmin u_u
 Köydet irrotettiin ja he jatkoivat puhumista.
M: Kuka sinä muuten olet? ouo

?: mm..Olen Luka.

M: Luka..hyvä nimi ^^

M: Tulisitko käymään meillä tänään? 


L : Selvä..

L: Kaunis koti sinulla.
M. Oikeastaan meillä. n_n

L: Mitä?
M: Siis tarkoitan minulla ja ystävälläni Bijoulla. ouo

M:  Tiesitkö että..Olen sokea?
L: Mutta sinähän tunnut näkevän ihan normaalisti.
M: ei se siitä johdu..

M: Näen jaloillani,osaan käsitellä maanpinnan,siksi en pidä korkeista paikoista.Näen myös paljon paremmin yöllä.


L: Tiedän.
M: Tuota..Miten niin tiedät?
M: Minä en usko sinua.E-ei sellaisista asioista ole kirjoja,eikä muutenkaan mitään tietoa..

M: Vai onko Luka,onko?

L: Minto,minä tulen Mafia-ryhmästä..On liian vaarallista jatkaa tätä puheenaihetta..

M: Kerro minulle siitä Mafia-ryhmästä!

Bijou: Minto,olen pahoillani,mutta käsken sinua olla kuuntelematta enempää.Ja sinä,''Luka.''

B: Et ole Luka.Olet Jon.Minä olen nähnyt sinut,olet hirttänyt ja tappanut ihmisiä,armotta.
M: Bijou.Onko tuo totta..?
J/L : Älä kuuntele häntä,hän valehtelee!

M: Ei!En kuuntele kumpaakaan!

*aseen laukaus*

B: MINTO!
M:  . . .

                                                                     ~

Koska ette saaneet selvää lopusta,niin Jon/Luka ampui Mintoa päähän n_n

1 件のコメント:

  1. OO LUKA/JON ON SEKSIKÄS MIES! eikumitä?

    MINTO NOU SENKIN PAHA SEKSIKÄS MIES!

    haha et ole yksin kipeänä miulki om tääl jtn +38 asteen kuume ; u ;'' VEEEE~

    parane mies :c

    mystinen ja ihana tarina!

    PAMMM

    返信削除