♥Rakkaat♥

= ~ Kolme nukkea ~ Dal ~ Pullip ~ Taeyang ~ =

ページ

フォロワー

2013年3月10日日曜日

hole in my head (2/?)

Jatko-osa :3
Musiikki tuleekin tuosta kun katsoin Twilightiä :3



                                                              Play if you want ^w^



                                               ajattelee kuiskaa *tekee* sanoo huutaa

L/J: ... 
B: huoh..


M: En tunne mitään...En tunne samaa maata jalkojeni alla,pelkkää tyhjyyttä.

M:  ...
L/J: Minto..Olen pahoillani..Sen ei pitänyt osua..sinuun..

M: *säpsähdys* Mm.M-missä olen..
L/J: Hän heräsi!

M:  M-mitä tämä tarkoittaa.. *edelleen sekaisin*
L/J: Minä ammuin sinua..olen..pahoillani..
M: Mutta,kipuni.Miksen enää tunne mitään?

L/J: poistin kivun taijalla.
M: Taijalla?Liittyykö se mafia-ryhmääsi?

L/J: Tavallaan.Ikävä kyllä en voi viedä sinua sinne ilman vastalahjaa.. n_n''

B: *silmien pyöristys*





L/J: Jos niin kovasti toivoisit pääseväsi mukaani,teet vastaplaveluksen..
M. ...Ja se on..?
L/J : tule naimisiin kanssani.

M: Mitäh!?Enhän minä voi.. n_n

L/J: Kyllä voit.Ja voimme poistaa sokeutesi.

M: Mutta..

M: Minut on sidottu toiseen..

B: *tuij*
M:  *hymy* 

B: Älä tee sitä..


M: Mutta..Silmäni,tekevät kipeää..

L/J: Tule mukaani niin poistan sen.
M: Niin.Olen valmis.

M: Anteeksi Bijou..

B: Minto..

L/J: Tuletko..

...minun..

..Vaimokseni? 

M: Kyllä..
Jätän hänet heti sen jälkeen,kun silmäni on parantuneet.

B: Minto..



J/L: Lähdetään n_n




~

Comment? Ö w Ö 




 M: OONONONO HATTU!
J/L: Se sopii mulle n u n


5 件のコメント:

  1. KOSINTAA söpö pari kylla~ tosin kaikki tapahtuu joteki nopeasti ö w ö ömmöm

    返信削除
  2. Ooo.. Jännä käänne. Kivoja kuvia, ne olivat hyvä laatuisiakin. Mitäköhän seuraavaksi käy?!
    En malta oottaa! Tää on jännä tarina.



    minunpikkuihminen.blogspot.com

    返信削除
  3. Jännä kuvatarina, jälleen kerran~
    Voisit tosin laittaa kuvat isompina, niin minäkin sokea näkisin paremmin ^^''

    http://amiespullips.blogspot.fi/

    返信削除
  4. Yllättävä käänne mut söpö pari on juu c:

    返信削除
  5. Ps: Haastelin siut!

    enkelit-ja-demonit.blogspot.com

    返信削除