♥Rakkaat♥

= ~ Kolme nukkea ~ Dal ~ Pullip ~ Taeyang ~ =

ページ

フォロワー

2013年3月15日金曜日

Hole in my head (3/?)

Laatu on mitä on,koska tämä on otettu väliaikaisesti digikameralla,sorry D;
Hatsun pyynnöstä isot kuvat ovat täällä~

L/J: Siitä on jo pari päivää,kun saavuimme mafia-ryhmän saliin..

L/J: ..Ja Minton voimat ovat alkaneet kadota.
M: En näe mitään..Missä olen..?
L/J: *Naurahtaa*Kuule,et tiedäkkään mihin olet itsesi sotkenut..
                                 .   .   .

M: ..Ja nyt..Minut on lukittu selliin.

M: Pelkkää tyjyyttä,hän ei uskaltanut antaa minulle mitään huonekaluja selliini,koska hän uskoi minun yrittävän päästä niillä pakoon..

M:Hän näkee jokaisen liikkeeni..
..Joka ikisen..

..Liikkeeni..

L/J: Minto,nyt voisinkin kertoa sinulle oikean nimeni.

L/J: Olen Jon.Mutta sinä,sinä et uskonut Bijouta hyvällä.

J: Ja se edellytti ehtoa,ammuin sinua siksi,ettet vaihtaisi mieltäsi hetkeen.


J: *naurahtaa*

J: Minä en aio parantaa silmiäsi.Teen sinusta sokean.

M: Miksi?Miksi haluat kiduttaa minua,olenko tehnyt sinulle jotain?

J: Etkö enää muista,pentu?

J: Minä kasvatin sinut..
..Ja sitten karkasit..

M: Ei!

J: Tämä avain(tuo tähti koru ranteessa)voi tappaa sinut,jos niin haluan.


J: Sinähän tiedät,minun kanssani ei sovi leikkiä.*hymy*
M: Isäntä..?

2 件のコメント: